Jeśli masz jakieś pytania związane ze sklepem, to większość odpowiedzi znajduje się poniżej. W przypadku pytań nietypowych, czy nieujętych tutaj lub jeśli masz jakieś wątpliwości - pisz na e-mail: [email protected]
Przewidywany czas odpowiedzi do 48 godzin.
Aby szybko zobaczyć odpowiedź - KLIKNIJ W PYTANIE !
Rejestracja, Logowanie, Zakupy - zobacz też - "JAK KUPOWAĆ ?" |
Płatności |
Przesyłki |
Zwroty i wymiany |
Różne |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dział 1 - Rejestracja, Logowanie, Zakupy - zobacz też - "JAK KUPOWAĆ ?" |
Jeśli jesteś nowym użytkownikiem - przed złożeniem zamówienia musisz najpierw dokonać rejestracji, podając poprawne i kompletne dane (najlepiej sprawdź je 5 razy zanim klikniesz OK :)). Są one niezbędne do wysłania do Ciebie zamówienia oraz ewentualnego kontaktu. Rejestracja w sklepie jest darmowa i nie zobowiązuje do zakupów. Po rejestracji otrzymasz e-mail z linkiem do aktywacji konta, po kliknięciu w link będziesz miała aktywne konto. Teraz możesz już zalogowaćsię w sklepie i dokonać zakupu. Koniecznie zapoznaj się z Regulaminem sklepu. Jeżeli akceptujesz Regulamin, wybierz towar, który Cię interesuje, sprawdź wymiary (w przypadku odzieży wybierz rozmiar), dodaj go do koszyka, wybierz sposób przesyłki i formę płatności, wyślij zamówienie. Po złożeniu zamówienia otrzymasz na e-maila wiadomość z potwierdzeniem zakupu. Kolejnego szczegółowego e-maila otrzymasz po przyjęciu zamówienia do realizacji. Od tej chwili masz 10 dni na uiszczenie zapłaty (opłata za towar + koszty wysyłki). Towar wysyłany jest w ciągu 1-2 dni roboczych od chwili zaksięgowania wpłaty na koncie PaperCats. Jeżeli wybierasz przesyłkę z zapłatą przy odbiorze - wtedy towar wysyłany jest w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. O wysyłce towaru zostaniesz poinformowany e-mailowo. Po dokonaniu zakupu można ocenić produkt dodając komentarz. |
Wybierz opcję "przypomnij hasło" i postępując zgodnie z komunikatami :) |
Zmierz się i porównaj swoje wymiary z tabelą rozmiarów - wybierz ten, zbliżony do Twoich wymiarów. Dobrym sposobem jest też zmierzenie swojego ubrania (np. ulubionej bluzy) i porównanie wymiarów z wymiarami artykułu oferowanego w sklepie PaperCats.pl. W sklepie podajemy szerokości ubrań ułożonych na płasko, aby uzyskać obwód wymiar należy pomnożyć przez 2. Jeśli jeszcze masz wątpliwości - nie wiesz jak się zmierzyć lub nie jesteś do końca przekonana czy dobry rozmiar wybrałaś - pisz na e-mail: [email protected] . Postaram się Ci pomóc. Pamiętaj też, że w razie zakupu złego rozmiaru - zawsze istnieje możliwość zwrotu lub wymiany. |
A - obwód klatki piersiowej: miarkę poprowadzić poziomo dookoła w najszerszym miejscu na wysokości biustu, B - obwód talii: miarkę poprowadzić poziomo dookoła w najwęższym miejscu na wysokości pasa, C - obwód bioder: miarkę poprowadzić poziomo dookoła w najszerszym miejscu na wysokości bioder. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Dział 2 - Płatności |
Przy wyborze przedpłaty przelewem na konto, masz kilka możliwości uiszczenia kosztów zamówienia:
|
Co prawda dane wysyłane są automatycznie, ale zdarza się, że wiadomość utknie w spamie albo przypadkiem ją usuniesz. Wtedy pisz na e-mail: [email protected]. Prześlę Ci wszystkie informacje do przelewu. Znajdziesz je również TU. |
Dział 3 - Przesyłki |
|
Wszystko zależy teraz od tego, jaką wybierasz formę płatności, gdzie dokonasz płatności i jaką wybierasz formę przesyłki. Poczytaj dział 2 - płatności. Paczki lub listy polecone wysyłane są w ciągu 1-5 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty lub przy przesyłkach za pobraniem (płatność przy odbiorze) w ciągu 1-5 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia. O wysyłce zawsze zostaniesz poinformowana mailowo. Wszystkie paczki/listy polecone wysyłane są zawsze priorytetem. Oznacza to, że mają być dostarczone w 1-2 dni robocze od nadania. W rzeczywistości jednak czas może się wydłużyć np. z powodu nieobecności odbiorcy czy opóźnień kuriera. |
Powodów może być kilka:
|
Tak, w takim przypadku zmienia się jednak koszt przesyłki, w zależności od kraju, w jakim mieszkasz i wagi przesyłki. Przed złożeniem zamówienia skontaktuj się ze mną, podam Ci dokładny koszt ewentualnej przesyłki. |
Zdarza się to baaaardzo rzadko, ale jednak się zdarza. Od razu odmów przyjęcia przesyłki i sporządź wraz z kurierem protokół szkody. Nie panikuj - skontaktuj się ze mną, otrzymasz zwrot kosztów lub zamówienie zostanie ponownie wysłane. Takie sytuacje się zdarzają firmy kurierskiej, która w takich wypadkach uznaje reklamacje - konieczny protokół szkody. |
Jeśli wina leży po mojej stronie- pisz maila, na pewno uda nam się rozwiązać problem :). |
Dział 4 - Zwroty i wymiany |
Oczywiście. Masz prawo do zwrotu towaru, wystarczy, że w czasie 14 dni od otrzymania towaru wyślesz na piśmie oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Na zwrot towaru masz 14 dni. W takim przypadku nie są jednak zwracane koszty przesyłki do sklepu. O zamiarach zwrotu lub wymianie najlepiej wcześniej powiadom nas e-mailem. O szczegółach czytaj w regulaminie. Zwroty i wymiana możliwe są, gdy artykuł jest w stanie niezmienionym, nie może nosić śladów użytkowania przekraczających zwykły zarząd rzeczą. W przeciwnym razie ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy. Artykuły odsyłaj na adres sklepu: PaperCats, ul. Orzycka 12/102, 02-695 Warszawa, najlepiej za pośrednictwem Poczty Polskiej, listem poleconym lub paczką z paragonem fiskalnym lub fakturą VAT, prawidłowo wypełnionym formularzem WYMIANY (plik pdf) lub ZWROTU (plik pdf) oraz wszystkimi elementami, które posiadał on w momencie zakupu.- zachowaj też polecenie nadania. W razie zagubienia paczki dostaniesz zwrot kosztów - co jest niemożliwe przy wysyłce tańszym listem zwykłym - nie masz wtedy żadnego dowodu, że został on nadany. Artykuły wysłane za pobraniem nie będą odbierane przez sklep Papercats. |
Dział 5 - Różne |
PaperCats.pl jest sklepem internetowym, nie posiadamy sklepu stacjonarnego. Nie ma możliwości odbioru osobistego. |
Nie, nasze artykuły dostępne są wyłącznie na stronie www.PaperCats.pl. |
Jesteśmy producentami wszystkich towarów dostępnych u nas w sklepie, każdy artykuł wyprodukowany przez firmę |